عصر خودرو

تداوم رشد شاخص کل در معاملات امروز:

سرعت گرفتن گروه خودرو در جاده تالار

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای رمپنا، خودرو، شبندر و خساپا با رشد حدود ۱۷۳ واحدی به ارتفاع ۸۷,۶۴۹ رسید که در این بین نمادهای فولاد و همراه بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

سرعت گرفتن گروه خودرو در جاده تالار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز طبق انتظار شاهد شروع منفی و پرعرضه گروه پالایشگاهی درپی عرضه های پرحجم تامل برانگیز و مجدد حقوقی ها در چند روز گذشته (درشروع هر روند مثبت این گروه) بودیم در این بین قرار گرفتن در سطوح مقاومتی برخی نمادهای گروه نظیر شبریز، شاوان و شتران مزید بر علت بود به این ترتیب در این گروه به جز شبندر که با 3 درصد رشد قیمتی معاملاتش را به پایان رساند مابقی حوالی صفر مثبت و یا منفی بودند.
    در مقابل گروه خودرو با صف خرید نماد خودرو، رشدهای مثبت کامل را ثبت کردند و نمادهای بسیاری از گروه صف خرید تشکیل داده بودند.  می توان مهم ترین دلیل این رشد را تحت تاثیر سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران با هیاتی بلند پایه دانست.
    از طرفی در گروه های فلزی و معدنی نماد پرنوسان و پرحاشیه فایرا در حالی با جهش قیمتی به صف خرید رسید که سایر هم گروهی ها نیز با نوسانات مثبتی مواجه بودند.
    در مجموع ارزش معاملات بازار امروز بورس 234 میلیارد تومان و حجم معاملات بیش از 953 میلیون ورقه سهم و حق تقدم بود که خساپا با 58 میلیون و شبندر با 10 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار را به خود تخصیص داده بودند.
    در پایان گفتنی است طی معاملات امروز نمادهای فملی، وتوشه و شاراکح بازگشایی شدند.

    برچسب ها