عصر خودرو

رییس جمهور:

سازوکار امنیت اقتصادی پیش بینی شده است

عصر بازار- «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در پایان نشست مشترک با رئیسان قوای قضاییه و مقننه با تشکر از مردم برای حفظ همبستگی، مسائل اقتصادی را یکی از محورهای گفت وگو عنوان کرد و افزود: در این جلسه به طور مفصل درباره رفع برخی معضلات اقتصادی به گونه ای که مردم کاملاً احساس امنیت کنند و بدانند که برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی‌ آنان امنیت کامل در کشور وجود دارد، بحث شد.

سازوکار امنیت اقتصادی پیش بینی شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، رئیس جمهور با بیان اینکه ساز و کاری هم در این جلسه در ارتباط با این موضوع پیش‌بینی شد، ادامه داد: برای جذب بهتر سرمایه‌گذاری به ویژه از سوی کارآفرینان ایرانی خارج از کشور، تصمیم های خوبی اتخاذ کردیم؛ به‌گونه‌ای که همه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بتوانند در چارچوب قانون و مقررات کشور، از فضای اقتصادی بهره‌برداری بکنند.

    وی مسایل منطقه را از دیگر محورهای بحث و بررسی در نشست سران سه قوه بیان کرد و افزود: در منطقه ما استکبار جهانی همواره دنبال ناامنی و بی‌ثباتی و ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه است ولی ما معتقدیم که مسائل منطقه ای باید توسط کشورهای منطقه و با هماهنگی این کشورها حل و فصل شود و برای آن ساز و کار لازم وجود دارد.

    روحانی برگزاری منظم‌تر و با فاصله زمانی کمتر نشست های سران سه قوه را از دیگر تصمیمات این نشست ذکر کرد و گفت: تصمیم گرفتیم که نشست سران سه قوه در فاصله زمانی کوتاه‌تر و به طور منظم‌تر برگزار شود .

    رئیس جمهوری اظهار داشت: معتقدم کشور در صورتی می‌تواند مسیر پیشرفت و تعالی را به خوبی بپیماید که همه قوا و نیروهای کشور در کنار هم متحد و زیر نظر مقام معظم رهبری باشند و بی‌تردید همفکری، رایزنی و هماهنگی سران سه قوه بسیار تأثیرگذار است. این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری هم بود که جلسات روسای قوا بیشتر تشکیل شود و ما امشب تصمیم گرفتیم که جلسه سران سه قوه را به صورت منظم و با فاصله‌های کمتر برگزار کنیم .

    برچسب ها