عصر خودرو

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد؛

تدوام رکورد شکنی تولید مجتمع های پتروشیمی

عصر بازار- تولید مجتمع های پتروشیمی تا پایان مهرماه با رکوردزنی های جدید در مجموع به بیش از ۳۱ میلیون تن رسید.

تدوام رکورد شکنی تولید مجتمع های پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ،علی محمد بساق زاده مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: روند تولید محصولات مختلف پتروشیمی از سوی مجتمع های تولیدی با وجود تعمیرات اساسی در برخی شرکت ها با وضعیتی مطلوب ادامه دارد و از نظر وزنی تولید تا پایان مهر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد رشد را تجربه کرد.

    وی افزود: 11 مجتمع موفق شدند بالای 90درصد تولید را تجربه کنند و 23مجتمع 110 درصد افرایش تولید نسبت به مدت مشابه پارسال را به ثبت رساندند.

    عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که انتظار داریم تا پایان سال 54 میلیون تن تولید را در مجتمع های پتروشیمی رقم بزنیم گفت:حدود5 درصد افزایش تولید درسال 96 نسبت به سال گذشته را هدف گذاری کرده ایم.

    بساق زاده ادامه داد: تولید اتان 11درصد نسبت به سال 95 بیشتر شده است و فازهای پارس جنوبی امسال به تدریج گاز بیشتری را تولید کرده و در اختیار مجتمع های پتروشیمی خواهند گذاشت.

    تعمیرات اساسی 9 مجتمع پتروشیمی

    مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: در 7 ماه گذشته 9 مجتمع پتروشیمی تعمیرات اساسی را انجام دادند و خوشبختانه با ظرفیتی بالا اکنون در مدار تولید قرار دارند و تمام برنامه های این مجتمع ها در کمترین زمان ممکن با موفقیت به انجام رسید.

    وی مجتمع های غدیر،بوعلی سینا، اصفهان،کیمیا بندر امام،مروارید، کاویان1 و همچنین واحد ام. ای.جی پتروشیمی مارون و فاز 1 پتروشیمی پردیس را مجتمع هایی که تعمیرات اساسی داشتند معرفی کرد و گفت:خوشبختانه با توجه به روابط خوب با شرکت های معتبر بین المللی و نیز لایسانسورهای مجتمع ها روند تعمیر اساسی شرکت ها در سطحی بسیار خوب به پایان رسید

    برچسب ها