عصر خودرو

بانک اقتصاد نوین خرید و فروش برخط سهام را تسهیل می‌کند

عصر بازار: با هدف ارائه خدمات ارزش‌افزوده و تسهیل خرید و فروش برخط سهام، بانک اقتصادنوین سامانه «بورسار» را معرفی کرد.

بانک اقتصاد نوین خرید و فروش برخط سهام را تسهیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بانک اقتصادنوین با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین، شرکت کارگزاری تامین سرمایه و شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین با هدف ارائه خدمات ارزش افزوده و تسهیل خرید و فروش برخط (آنلاین) سهام در سازمان بورس اوراق بهادار، سرویس سامانه بورسار را معرفی کرد.

    بر اساس این گزارش، فعالان بازار سرمایه برای بهره‌برداری از این سامانه می‌توانند به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و علاوه‌بر خدمات آنلاین، از منافع سپرده‌های بانکی نیز بهره‌مند شوند. شرکت‌های کارگزاری نیز می‌توانند به منظور بهره‌مندی مشتریان خود از خدمات آنلاین بازار سرمایه، فعالان این بازار را به استفاده از سامانه بورسار راهنمایی کنند.

    در ضمن شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار می‌توانند علاوه‌بر استفاده از خدمات اینترنت بانک حقوقی (کارتابل حقوقی) بانک اقتصادنوین برای سرعت بخشیدن به خدمات مالی خود، برای بهره‌مندی از تسهیلات ویژه کارگزاران به شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها