عصر خودرو

در سال جاری میلادی رقم خورد؛

ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری جنرال الکتریک در بورس وال استریت

عصر بازار- سهامداران جنرال الکتریک به دلیل عملکرد ضعیف این شرکت در سال جاری میلادی تاکنون ۱۰۰ میلیارد دلار ضرر کرده اند.

ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری جنرال الکتریک در بورس وال استریت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، هفته گذشته «جان فلنری» مدیر عامل جدید شرکت جنرال الکتریک آمریکا به دلیل عملکرد غیرقابل قبول این کمپانی اظهار تاسف کرد؛ این در حالی است که سهامداران جنرال الکتریک هم باید همین حس و حال را داشته باشند.

    هفته گذشته میلادی سهام جنرال الکتریک برای پنجمین جسله متوالی معاملات با افت ارزش روبرو شد و در مجموع 13 درصد کاهش پیدا کرد که این، بدترین عملکرد هفتگی جنرال الکتریک از مارس سال 2009 میلادی به بعد است.

    همچنین طی هفته گذشته در حدود 26 میلیارد دلار از ارزش سهام جنرال الکتریک از بین رفت؛  از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون سهام داران این کمپانی بزرگ آمریکایی 100 میلیارد دلار متضرر شده اند که این رقم بیشتر از کل دارایی سرمایه بورسی «گلمن ساچ» است.

    بر اساس بررسی های انجام گرفته بر روی میانگین شاخص صنعتی داوجونز، جنرال الکتریک بدترین عملکرد را در میان سایر شرکت ها در سال جاری میلادی از خود به جای گذاشته است. 

    مدیر عامل جدید جنرال الکتریک که در ماه اوت سال جاری میلادی سکان هدایت این شرکت را عهده دار شد، با هدف کاهش هزینه ها و بازگردان توان و قدرت مالی به جنرال الکتریک گام به این مسند گذاشت اما علیرغم سپری شدن چند ماه از ورود وی به شرکت، بحران هنوز از سر این کمپانی دست برنداشته است.

    برچسب ها