عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

سکه آتی در مسیر صعود

عصر بازار- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۴ هزار و ۳۸۸ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال رسید.

سکه آتی در مسیر صعود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا با کاهش روبرو شد ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی نسبت به بهبود شرایط بازار طلا امیدوار هستند. شاخص ارزش دلار آمریکا روز جمعه به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر رسیده و این مساله قیمت طلا را تحت فشار زیادی قرار داده است.

    موسسه ای بی ان امرو پیش بینی کرده است که روند قیمت طلا در بلندمدت مثبت خواهد بود. این در شرایطی است که قیمت طلا بار دیگر وارد کانال 1200 دلاری شده است.

    در همین حال روز گذشته بهای سکه 5 سررسید آتی مثبت بودند. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد 0.2 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 328 هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قرارداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 369 هزار تومان داد و ستد شد که 0.29 درصد رشد داشت.

    از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و 409 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که 0.47 درصد افزایش داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.3 درصد رشد با رقم یک میلیون و 449 هزارتومان داد و ستد شد.

    در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال 97 با 0.29 درصد رشد با رقم یک میلیون و 496 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها