عصر خودرو

رییس انجمن دوستی ایران و کامرون مطرح کرد:

ظرفیت اقتصادی ایران و آفریقا باید شناسایی شود

عصر بازار- دستغیبی گفت: قدرت سرمایه‌گذاری بالایی میان ایران و آفریقا وجود دارد، که این ظرفیت‌ها باید از سوی انجمن دوستی شناسایی و استفاده شوند.

ظرفیت اقتصادی ایران و آفریقا باید شناسایی شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران  ،دستغیبی رییس انجمن دوستی ایران و کامرون در همایش اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و آفریقا با بیان اینکه تمامی جنگهای جهان برسر گرفتن بازارها بوده است، اظهار کرد: ایران با آفریقا مشترکات زیادی دارد که در این سال ها نتوانسته ایم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم، چراکه از آفریقا تنها فقر و گرسنگی را به ما نشان داده اند.

    وی در ادامه افزود: کشور ما نیاز به کشت برون مرزی دارد و ساحل عاج آفریقا این امکان را دارد که ایران از ظرفیت آن استفاده کند.

    دستغیبی بابیان اینکه 4 متر مکعب آب در ساحل عاج  وجود دارد،گفت:  ایران در 150 هکتار زمین از ساحل عاج آفریقا پنبه کاشت و تمامی محصول قبل از ورود به کشور روی کشتی به فروش رسید.

    این مقام مسوول بابیان اینکه قدرت سرمایه‌گذاری بالایی میان این دو کشور وجود دارد، بیان کرد: نکات مهمی درامور اقتصادی وجود دارد که این ظرفیت ها باید از سوی انجمن دوستی شناسایی و استفاده شوند.

    وی اخذ تسهیلات ارزان قیمت از سوی نظام اقتصادی ایران به تجار آفریقایی امری ضروری دانست.

    برچسب ها