عصر خودرو

منابع آگاه اعلام کردند؛

«جِروم پاول» در یک قدمی ریاست فدرال رزرو قرار گرفت

عصر بازار- منابع آگاه در مورد تصمیم «دونالد ترامپ» برای انتخاب رییس فدرال رزرو گفتند: نظر ترامپ در حال حاضر به سمت «جِروم پاول» منعطف شده است.

«جِروم پاول» در یک قدمی ریاست فدرال رزرو قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، سه منبع آگاه از تصمیمات «دونالد ترامپ» در مورد انتصاف رییس پیش رو بانک فدرال رزرو گفتند: تصمیم «ترامپ» که پیش از این از میان 5 کاندیدا احتمالی ریاست فدرال رزرو در نهایت بر روی دو گزینه «جان تایلر» و «جِروم پاول» متمرکز شده بود اکنون تقریبا می توان گفت که تصمیم رییس جمهور «ترامپ» برای انتخاب این پست بسیار حساس و بالاترین رده بانکی در ایالات متحده بر روی «پاول» متمرکز شده است.

    این منابع آگاه اعلام کردند این تصمیم نهایی نیست و هر لحظه ممکن است «ترامپ» تصمیم دیگری را اتخاذ کند؛ اما در هر صورت شانس «جانیت یلین» رییس فعلی فدرال به منظور تصاحب این سمت برای دومین دوره متوالی کم رنگ است.

    در همین حال می توان گفت، بسیار قریب الوقوع خواهد بود که ریاست فدرال رزرو به «جِروم پاول» برسد. پیشتر سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود که «ترامپ» در هفته جاری میلادی در مورد انتخاب نهایی ریاست فدرال رزرو تصمیم گیری خواهد کرد. بر پایه این گزارش، در حال حاضر «جِروم پاول» بعنوان ثروتمندترین عضو هیات فدرال رزرو است.

    برچسب ها