عصر خودرو

شاخص بورس در مرز کانال ۸۷ هزار واحدی

عصر بازار- امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۹۹ واحدی در ارتفاع ۸۶ هزار و ۹۳۵ واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در مرز کانال ۸۷ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در این روز دو نماد همراه و فولاد هرکدام با 77 و 73 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند درحالیکه مرقام با 13 واحد بیشترین تاثیر منفی را داشت، امروز مرقام پس از توضیحات شرکت در خصوص بودجه شهریور 97 و ارائه تعدیل منفی 56 درصدی و افزایش زیان ، با افت چشمگیر 18 درصدی و با قیمت 5,449 ریال به تابلوی معاملاتی بازگشت.
    طی معاملات بازار امروز پالایشی ها نیز متعادل و مثبت بودند و شبریز در این گروه با رشد 5 درصدی صف خرید بود شسپا نیز در حاشیه 4 درصد مثبت نسبت به  سایر هم گروهی ها بیشترین رشد قیمتی را تجربه کرد.
    امروز های وب صف خرید سنگین 35 میلیونی داشت و با رشد 5 درصدی به قیمت 482 تومان رسید، اپرداز و اوان به عنوان سایر هم گروهی های این نماد نیز متعادل و مثبت به کار خود خاتمه دادند.
    خوردویی ها نیز به تعادل رسیدند، نماد خبهمن در این گروه با جهش قیمتی به صف خرید رسید. در گروه فلزی نیز نماد فایرا و فولای صف خرید بودند و فلوله در حاشیه 4 درصد مثبت جزو سبزترینها بود.
    در پایان معاملات امروز ارزش بازار بالغ بر 140 میلیارد تومان و حجم معاملات بیش از 574 میلیون بود که در این میان خساپا با 80.8 میلیون و فولاد با 10.7 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار را به خود تخصیص داده بودند.

    برچسب ها