عصر خودرو

مقدمات دیدار روسای جمهور ۳ کشور در تهران

عصر بازار- مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان ظهر امروز جمعه با الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان در باکو دیدار و گفتگو کرد.

مقدمات دیدار روسای جمهور ۳ کشور در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شادا، کرباسیان که دیروز پنج شنبه در راس یک هیات بلند پایه اقتصادی به باکو سفر کرده، در مورد هدف سفرش، با اشاره به دیدار سه جانبه رییسان جمهوری ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه در چند روز آینده در تهران گفت: من در این سفر حامل پیام دعوت دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران از الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان برای حضور در این دیدار سه جانبه در تهران هستم.

    وی افزود: همچنین این سفر برای فراهم کردن مقدمات و انجام هماهنگی های لازم برای اجلاس سه جانبه تهران است. در جلسه دیدار با الهام علی اف، جواد جهانگیر زاده سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، محمد خزاعی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و اصغر فخریه کاشان معاون وزیر راه و شهرسازی کشورمان حضور داشتند.

    کرباسیان دیروز پس از حضور در نشست رییسان کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان، با وزیر حوادث غیر مترقبه جمهوری آذربایجان، کمال الدین حیدر اف نیز دیدار کرد.

    وی امروز نیز با آیدین علی اف رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان دیدار و با وی در مورد مسایل گمرکی دو کشور گفتگو کرد. این نخستین سفر مسعود کرباسیان به باکو به عنوان رییس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان است، پیش از وی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم عهده دار این مسئولیت بود.

    برچسب ها