عصر خودرو

بررسی ماهانه قیمت سکه؛

سنگینی سکه خریداران را متعجب کرد

عصر بازار- بررسی ماهانه قیمت سکه بهار آزادی و سکه طرح امامی نشان می‌دهد سکه بهار آزادی در مهر ماه افزایش ۶۲ هزار تومانی و سکه طرح امامی افزایش ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومانی داشته است.

سنگینی سکه خریداران را متعجب کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، سکه بهار آزادی ابتدا ماه را با قیمت یک میلیون و 203 هزار تومان آغاز کرد، سپس با وجود نوسان‌های متعدد در نهایت روند صعودی به خود گرفت تا جایی که در اواسط ماه به رقم یک میلیون و 227 هزار تومان رسید.

    در نیمه دوم ماه تغییرات قیمت با نوسان کمتری مواجه بود البته سکه بهار آزادی تجربه قیمت یک میلیون و 277 هزار تومان را نیز داشت و در نهایت روند به نسبت نزولی به خود گرفت و در دامنه قیمت یک میلیون و 265 هزار تومان تا یک میلیون و 277 هزار تومان در نوسان بود.  

    بیشترین قیمت ثبت شده برای سکه بهار آزادی در تاریخ هفتدهم و بیست و چهارم مهر ماه به قیمت یک میلیون و 277 هزار تومان و کمترین قیمت آن برای دومین روز از ماه به قیمت یک میلیون و 199 هزار تومان گزارش شده است.

    اختلاف اولین و آخرین روز قیمت سکه بهار آزادی نشان دهنده رشد قیمت 62 هزار تومانی قیمت سکه است.

    سکه طرح امامی ماه گذشته را با قیمت یک میلیون و 237 هزار و 700 تومان آغاز کرد و روند صعودی به خود گرفت تا جایی که در دهه اول در بازه یک میلیون و 237 هزار تومان تا یک میلیون و 248 هزار تومان در نوسان بود.

    پس از آن در دهه دوم ماه شاهد بیشترین تغییر قیمت و روند صعودی هستیم، به شکلی که در فاصله سیزدهم تا پانزدهم ماه رقم از یک میلیون و 253 هزار تومان به یک میلیون و 287 هزار و 500 تومان رسید. این روند ادامه داشت تا بیستم مهر ماه به رقم یک میلیون و 320 هزار تومان رسید.

    در دهه سوم روند تغییر قیمت سکه طرح امامی نزولی بود تا جایی که آخرین روز از ماه را با قیمت یک میلیون و 296 هزار و 500 تومان به پایان رساند. 

    بیشترین قیمت ثبت شده برای سکه طرح امامی مبلغ یک میلیون و 320 هزار تومان در تاریخ بیستم ماه و کمترین رقم آن یک میلیون و 237 هزار و 700 تومان در اولین روز از ماه گزارش شده است.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه مهر نشان دهنده رشد قیمت 58 هزار و 800 تومان است.

    برچسب ها