عصر خودرو

اولین CDN بانکی با همکاری داتین و ابرآروان رونمایی شد

عصر بازار- اولین سامانه امنیت ابری و شبکه توزیع محتوای اختصاصی شبکه بانکی با همکاری داتین و ابرآروان در نمایشگاه تراکنش معرفی شد.

اولین CDN بانکی با همکاری داتین و ابرآروان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شرکت نرم‌افزاری داتین در کنار شرکت دانش‌بنیان ابرآروان به عنوان اولین تولیدکننده فناوری شبکه توزیع محتوا در ایران، اولین سامانه امنیت ابری و شبکه توزیع محتوای اختصاصی شبکه بانکی کشور را طراحی و اجرا کردد.

    بر اساس این گزارش، سامانه فوق با تمرکز بر نیاز و حساسیت شبکه بانکی کشور و در جهت پاسخگویی به روند افزایش سرعت اطلاع‌رسانی و همچنین عملیات بانکداری الکترونیک و از همه مهم‌تر با هدف جلوگیری از حملات مختلف سایبری همگام با روزآمدترین CDNهای بانکی جهان طراحی و اجرا شده است.

    در این سامانه راهکار شبکه توزیع محتوای بانکی بر پایه یک معماری کاملاً مدرن، چند لایه و با امکان شناسایی و اشکال‌زدایی خودکار است و ویژگی GSLB آن باعث می‌شود تا در خصوص وضعیت تمامی لینک‌ها و تمامی نقاط رصد شده و نسبت به چگونگی حل مسائل به صورت خودکار تصمیم‌گیری شود.

    لازم به ذکر است، شبکه‌های توزیع محتوا یا CDN به شبکه‌هایی از سرورهای مختلف گفته می‌شود که در یک منطقه بزرگ جغرافیایی و دیتاسنترهای مختلف گسترده شده باشند. هدف اصلی شبکه‌های توزیع محتوا افزایش سرعت و کیفیت بارگذاری محتوا و حفظ امنیت اطلاعات در برابر حملات سایبری است.

    برچسب ها