عصر خودرو

نمایشگاه کیش اینوکس مهر تایید بر رویکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید

عصر بازار- نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۷ و فرصت های سرمایه گذاری کشور در ابعاد مختلف بویژه بین المللی پر محتوا است و این رویداد مهم در واقع مهر تاییدی بر سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.

نمایشگاه کیش اینوکس مهر تایید بر رویکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، کیش اینوکس به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی بخش خصوصی با چندین سال تجربه توانسته با کنار هم قرار دادن بخش‌های پیشرو اقتصاد ایران شامل بانک، بیمه و بورس، انرژی (نفت و گاز و پتروشیمی)، زیرساخت و گردشگری و حضور متولیان پروژه‌های سرمایه‌پذیر از یک سو و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از سوی دیگر، فرصت ویژه‌ای را برای بهره‌برداری و توسعه سرمایه‌گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم آورد.
    مدیر عامل شرکت بهاران تدبیر کیش مجری و برگزار کننده نمایشگاه کیش اینوکس 2017 که با همکاری منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری توسعه کیش برگزار می کند روز چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2017) که با نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در عرصه بین المللی همراه خواهد بود، مشتمل بر 2 بخش نمایشگاهی و محتوایی است که بخش محتوایی شامل نشست ها و همایش های بین المللی است.
    آریا حمیدیان با بیان اینکه از هشتم آبانماه جاری و از ساعت 17 تا 22 نمایشگاه کیش اینوکس در محل نمایشگاه بین المللی آغاز به کار می کند افزود: در این همایش 260 شرکت در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع در نمایشگاه حضور دارند و صبح ها از ساعت 9:30 تا 14:30 در مرکز همایش های کیش در روزهای سه شنبه 9 آبان تا پنجشنبه 11 آبانماه 23 همایش و نشست تخصصی برگزار می شود.
    وی تصریح کرد: امسال شاهد حضور 90 مهمان بلند پایه خارجی از شرکتهای معتبر از 26 کشور دنیا در رویداد کیش اینوکس هستیم.
    حمیدیان با بیان اینکه همایش و نشست های بزرگی امسال در کیش اینوکس برگزار می شود تصریح کرد: همایش ارزش بازار سرمایه ای ایران که سازمان بورس اوراق بهادار برگزار می کند در حدود 40 نفر مهمان بلند پایه دارد.
    وی ادامه داد: همچنین همایش وزارت راه و شهرسازی که فرصت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه راه و شهرسازی است از دیگر همایش های این مراسم است که با حضور مقامات داخلی و بین المللی برگزار می شود .
    وی خاطرنشان کرد: وزارت حمل و نقل و IT آلمان نیز یکی از همکاران کیش اینوکس امسال است که یک نشست تخصصی همکاری های لجستیکی ایران و آلمان برگزار خواهد کرد.
    وی با بیان اینکه همایش همکاری های اقتصادی ایران و مالزی نیز در این رویداد بین المللی برگزار می شود افزود: همچنین حضور منطقه آزاد قشم در این دور از نمایشگاه قابل توجه است ، البته مناطق آزاد حضور پررنگی دارند و یک نشست بین المللی نیز توسط منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
    حمیدیان با بیان اینکه نشست بین المللی در رابطه با معرفی فرصت های سرمایه گذاری در چابهار نیز از دیگر برنامه ها برگزاری همایش است تصریح کرد: حدود 17 نشست دیگر با حضور کارشناسان، مدیران و شرکت کنندگان داخلی و بین المللی در این رویداد اقتصاد محور برگزار می گردد.
    وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه مدیران زیادی از بازار سرمایه همچون رییس سازمان مناطق آزاد کشور، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، رییس سازمان بورس اوراق بهادار، رییس سازمان خصوصی سازی ، رییس کل بیمه مرکزی و معاون پارلمانی رییس جمهوری و معاون وزیر حمل و نقل آلمان سخنرانی خواهند داشت.
    حمیدیان با بیان اینکه کیش در این اتفاق بزرگ به عنوان پایتخت مناطق آزاد ایران نقش پررنگی را ایفا می کند ، گفت: ثمرات این برنامه ها در نمایشگاه امسال به وضوح مشخص است و امیدوارم دستاوردهای خوبی نیز برای اقتصاد کشور داشته باشد.
    بیش از 200 سازمان و شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه کیش اینوکس 2016 که سال گذشته در کیش برگزار شد، حضور داشتند.

    برچسب ها