عصر خودرو

کاهش ارزش سهام در بورس‌های لندن و فرانکفورت

عصر بازار- بازارهای بورس لندن و فرانکفورت روز پنجشنبه کار خود را با کاهش ارزش سهام آغاز کردند.

کاهش ارزش سهام در بورس‌های لندن و فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، شاخص فوتسی 100 بورس لندن حدود ساعت هشت و بیست دقیقه به وقت گرینویچ با 36 ممیز 95 واحد کاهش (58 صدم درصد ) به 6375 ممیز 93 واحد رسید.
     اظهارنظر رئیس بانک مرکزی آمریکا در مورد احتمال افزایش نرخ بهره این بانک علت اصلی کاهش ارزش سهام در بورس لندن بود.
    جانت یلن رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام کرد اگر بهبود وضع اقتصادی تأیید شود ممکن است در نشست بعدی کمیته سیاست پولی این نهاد که اواسط ماه دسامبر تشکیل خواهد شد، با افزایش نرخ بهره موافقت شود.
    از سوی دیگر بورس فرانکفورت نیز تحت تأثیر انتشار نتایج مالی مأیوس کننده از سوی شرکت‌ها فعالیت خود را با کاهش ارزش سهام آغاز کرد.
    شاخص داکس بورس فرانکفورت که دیروز در نتیجه سقوط سهام فولکس واگن کاهش پیدا کرده بود، امروز نیز در ساعت هشت و 23 دقیقه به وقت گرینویچ، 25 صدم درصد کاهش یافت و به 10 هزار و 817 ممیز 78 واحد رسید.
    شاخص ام داکس بورس فرانکفورت نیز 56 صدم درصد کاهش یافت و به 21 هزار و 68 ممیز 81 واحد رسید.
    در عرصه اقتصاد کلان، سرمایه‌گذاران در کمال تعجب شاهد کاهش سفارش‌ها به صنعت آلمان در ماه سپتامبر (1.7 درصد) برای سومین ماه متوالی بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها