عصر خودرو

شاخص بورس در مسیر رشد

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۳ آبان ماه، شاخص کل بورس به رشد خود ادامه داد و با ۱۰۷.۶ واحد افزایش در ارتفاع ۸۶ هزار و ۶۳۷ واحد آرام گرفت.

شاخص بورس در مسیر رشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد و همراه با رشد حدود 107 واحدی به ارتفاع 86,636 رسید که در این بین نمادهای خساپا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
    امروز درگروه های فلزی و معدنی که اکثرا معاملاتی متعادل و مثبت داشتند، نماد فایرا و فولای صف خرید شدند و معاملات نمادهای کاوه، فباهنر، کمنگنز و فولاد با دادوستدهای پرتقاضا تری نسبت به هم گروهی ها انجام شدند.
    گروه کانی های غیر فلزی نمادهای شلیا، کفرا و کگاز با معاملاتی مثبت و نمادهای کاذر و کسرا با معاملاتی منفی تر از سایر هم گروهی ها معامله شدند در این بین نماد کهمدا پس از برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 550 ریالی، متعادل مورد بازگشایی قرار گرفت.
    درگروه های متعادل و منفی خودرویی و حمل و نقل، صف خرید نماد حفارس و معاملات مثبت نمادهای خشرق و حسیر نمایان تر بودند. گفتنی است لیدر خودروییها، خساپا امروز به زیر قیمت اسمی نزول کرد، حقوقی سهم نیز نه تنها آن را حمایت نکرد بلکه اقدام به عرضه 24.7 میلیون از سهام شرکت کرد.
    درگروههای متعادل شیمیایی و فراورده های نفتی، نمادهای شرانل، شتران، شراز، شدوص، شپترو، زاگرس، شفارس، شپاکسا و شکلر با معاملاتی مثبت تر و نمادهای شسینا، وپترو، تاپیکو، شپدیس، مارون و شاوان با معاملاتی منفی تر از هم گروهی ها مبادله شدند.
    در ادامه توقف کمر شکن نمادهای بانکی و درگروه‌های کم نوسان و کم فروغ بانکی، بیمه ای و لیزینگی، نمادهای بپاس، ولساپا، اتکام، ولصنم و وبانک با دادوستدهای مثبت تری داشتند.
    در گروه متعادل ساختمانی، معاملات پرتقاضا و پرحجم همراه صف خرید نماد کرمان و معاملات منفی نمادهای ثعمرا و ثفارس نمایان تر بود.
    همچینن گروه کوچک اما متعادل و مثبت معاملات امروز گروه غذایی بود که با صف خرید نمادهای غدیس، غپاک، غشهداب و غاذر همراه بودند، شاخص گروه غذایی از منظر تکنیکالی نیز مناسب ارزیابی می شود.
    طی داد و ستدهای امروز نمادهای پسهند، کرازی، ثشاهد، دشیمی، فسپا، خاور، سهرمز به گردونه معاملات بازگشتند.

    برچسب ها