عصر خودرو

توضیح مقام نظارتی سازمان بورس درباره رویه فعلی توقف و بازگشایی نمادها

عصر بازار- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: هر چند دستور العمل توقف و بازگشایی نمادها به بورس ها ابلاغ شده اما تا زمان اعلام ، مفاد دستورالعمل و رویه قبلی اعمال می شود.

توضیح مقام نظارتی سازمان بورس درباره رویه فعلی توقف و بازگشایی نمادها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سعید محمدعلیزاده در پاسخ به این سوال که آیا توقف و بازگشایی نماد شرکت های بورسی و فرابورسی که این روزها به دلیل انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه شدت یافته، طبق دستورالعمل جدید خواهد بود یا خیر؟ توضیح داد: خیر. اصلاحات صورت گرفته بر روی دستورالعمل های پذیرش، افشا و معاملات بورس و فرابورس چند روز پیش به بورس تهران و فرابورس ابلاغ شد، لکن زمان اجرایی شدن آن متعاقبا به بورس ها اعلام خواهد است.

    وی ادامه داد: بنابراین تا زمانی که تاریخ لازم الاجرا شدن دستورالعمل های اصلاح شده اعلام نشود، رویه توقف و بازگشایی نمادها طبق دستور العمل های قبلی خواهد بود.

    علیزاده در مورد وضعیت نمادهایی که از گذشته بسته مانده اند و مشمول دستورالمعل های اصلاح شده نخواهند شد هم توضیح داد: در این مورد قرار است هیات مدیره سازمان بورس با توجه به شرایط هر یک از شرکت ها ، تصمیماتی اتخاذ کند که بعد از نهایی شدن اعلام می شود.

    برچسب ها