عصر خودرو

رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی خبر داد

انجام ۱.۵ میلیارد تراکنش بانکی

عصر بازار- رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از انجام ۱.۵ میلیارد تراکنش در بستر امن سیستم بانکی خبر داد.

انجام ۱.۵ میلیارد تراکنش بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، کوروش پرویزیان در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران ( ITE 2017) اظهارداشت: این رویداد با پشتیبانی شرکت های بخش خصوصی و کانون بانک های خصوصی و شورای هماهنگی بانک های دولتی برگزار شده است.

    وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد مبتنی بر عقل و منطق به همراه عزمی راسخ در شرایط موجود است. به کارگیری ابزارهای نوین عاملی برای تحقق این الگو است.

    مدیرعامل بانک پارسیان افزود: بانک های کشور نقش مهمی در اجرای این تحولات دارند و 1.5 میلیارد تراکنش نشان از بستر امن سیستم بانکی دارد.

    پرویزیان گفت: امروزه به کارگیری جوانان تحصیل‌کرده کشور به عنوان اولویت نخست در کشور است و توجه به کسب و کارهای دانش بنیان بهترین زمینه برای ایجاد اشتغال است و چنین رویدادهایی زمینه ساز نمایش توان این شرکت ها است.

    رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره اصلاح کارمزدهای بانکی گفت: کارمزدهای شبکه بانکی در حوزه پرداخت از جمله اولویت هایی است که در شرایط فعلی کمک خوبی به سیستم بانکی کشور خواهد داشت و از مجلس شورای اسلامی و تصمیم گیران در این زمینه تقاضا دارم تا نهایت تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این موضوع داشته باشند .

    برچسب ها