عصر خودرو

وزیر امور اقتصادی و دارایی :

کاهش نرخ سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کاهش نرخ سود تسهیلات با توجه به کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به عنوان یک برنامه در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد.

کاهش نرخ سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، مسعود کرباسیان امروز و در حاشیه اولین همایش مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت در جمع خبرنگاران درباره کاهش نرخ سود تسهیلات و برنامه شورای پول و اعتبار در این رابطه گفت: با توجه به کاهش نرخ سود سپرده ها، کاهش نرخ سود تسهیلات نیز در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد اما تاکنون بحثی در این رابطه نشده است.

    وی ادامه داد: با این حال کاهش نرخ سود تسهیلات به عنوان برنامه در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد. وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به نوسانات اخیر در نرخ ارز گفت: اوضاع بازار ارز خوب است و اتفاق خاصی نیفتاده و نوسان نرخ ارز یک امر طبیعی در قیمت ارز است.

    کرباسیان درباره اینکه نرخ ارز از سوی سخنگوی دولت چهار هزار و 500 تومان اعلام شده است، اظهارداشت: این موضوع اصلا درست نیست. وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تعیین نرخ ارز در بودجه سال آینده، گفت: تاکنون بحثی در این رابطه نشده است.

    وی در واکنش به عدم ارائه آمار به روز از سوی گمرک که سازمان ستاد مباررزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود، گفت: گمرک یکی از معدود سازمان هایی است که تمامی اطلاعات آن به طور روزانه ارایه و در سایت این سازمان قرار داده می شود و هرکسی این اظهار نظر را کرده، خود برای اثبات آن اقدام کند.

    برچسب ها