عصر خودرو

کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی با مدیریت دارایی‌های دولتی

عصر بازار- مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار مدیریت دارایی‌های دولتی را عاملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی دانست و افزود: مدیریت دارایی‌های دولتی به کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی منجر می‌شود.

کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی با مدیریت دارایی‌های دولتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، فریدون قربان پور  و در اولین همایش ملی مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت که در سالن همایش های رازی در حال برگزاری است، با بیان این مطلب گفت: این همایش محلی برای ارائه تجربیات و برنامه کارشناسان ‌و مسئولان این امر در زمینه مدیریت تخصیص دارایی های دولت است.

    وی ادامه داد: فرهنگ سازی و اقدام در زمینه مدیریت دارایی های دولتی عاملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و همچنین پرداخت بدهی های دولتی است.

    مدیر کل اموال دولتی و اوراق بهادار در ادامه اظهار امیدواری کرد تا با فرهنگ سازی در زمینه مدیریت تخصیص دارایی های دولت، برنامه ای جدی برای استفاده از این بخش اقتصاد کشور داشته باشیم.

    این همایش با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حال برگزاری است.

    برچسب ها