عصر خودرو

فرابورس ۱۲ پله رشد کرد

عصر بازار- در اولین روز کاری هفته، شاخص فرابورس با رشد ۱۱.۷۰ واحدی مواجه شد و در ارتفاع ۹۴۰.۵ واحد به معاملاتش پایان داد.

فرابورس ۱۲ پله رشد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز نمادهای مارون، زاگرس و ذوب بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص آیفکس باقی گذاشتند، نماد ذوب علی رغم عرضه آبشاری حقوقی توانست با رشد 4.8 درصدی به کار خود خاتمه دهد. زمزمه هایی مبنی بر تعدیل مثبت سنگین این فلزی به گوش می رسد، لذا باید منتظر انتشار گزارش شش ماهه بود.
    از میان نمادهای پربیننده روز جاری سه نماد اپرداز، ولشرق و حآسا با افت 4 و 3 درصدی مواجه شدند ولی سایر نمادها شامل ذوب، غپآذر، ریشمک و سمگا سبزپوش بودند.
    در پایان معاملات امروز، صدرنشینی فرابورس با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای سبزوا، غپآذر، دبالک، اتکام، فزرین، ذوب و خراسان تعلق گرفت، در مقابل نمادهای اپرداز، کشرق،کاسپین، بالاس، ولشرق، وهور و حآسا با بیشترین افت قیمتی مواجه شدند.
    این گزارش می افزاید، ارزش معاملات امروز فرابورس بالغ بر 136 میلیارد تومان شد و سهامداران تعداد بیش از 271 میلیون ورقه سهم و حق تقدم در این بازار دست به دست کردند که در این میان نماد ذوب با 93 میلیون حجم و ارزش معاملات 8 میلیارد تومان صدرنشین بود.

    برچسب ها