عصر خودرو

سبزپوشی شاخص با پالایشی‌ها و فولاد:

امیدواری بازار به گزارشات شش ماهه

عصر بازار- امروز شنبه ۲۹ مهرماه، شاخص کل بورس به کمک فولاد و سه نماد پالایشی با رشد ۶۶۲.۵ واحدی مواجه شد و نهایتا شاخص در ارتفاع ۸۶ هزار و ۴۳۰.۶ واحد قرار گرفت.

امیدواری بازار به گزارشات شش ماهه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»  ، نماد فولاد که گزارش شش ماهه خود را با تعدیل مثبت 78 درصدی همراه کرده بود طی روز جاری متوقف و بازگشایی شد و توانست شاخص کل را به تنهایی به اندازه 264 واحد بالا ببرد، از طرفی در نمادهای پالایشی زمزمه تعدیل مثبتهای قابل توجه به گوش می خورد لذا امروز شتران، شبندر و شپنا صف خرید شدند و مجموعا 172 واحد به رشد شاخص کل کمک کردند، در مقابل تاپیکو و فملی هرکدام با 22 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی بورس داشتند.
    در مجموع امروز بازر جو مثبتی داشت و ارزش معاملات بورس از 186 میلیارد تومان گذشت، سهامداران در این روز بیش از 661 میلیارد تومان ورقه سهم و حق تقدم در 58.5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    با توجه با شرایط مناسب سودآوری (عمدتا به دلیل ادامه رشد قیمت های جهانی فلزات پایه در ماه های گذشته) اکثر نمادهای گروه های فلزی و معدنی با اقبال و معاملاتی مثبت مواجه شدند، علیرغم جو مثبتی که بازار امروز داشت، گروه خودرو متعادل و منفی به کار خود پایان داد.
    امروز نماد قشرین پس از شفاف سازی به گردونه معاملات بازگشت و با رشد 9.5 درصدی قیمت پایانی صدرنشین بازار شد.
    در پایان معاملات روز جاری، نماد فولاد با بیش از 11 میلیون حجم و ارزش معاملاتی بالغ بر 25 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات بورس را به خود تخصیص داد.

    برچسب ها