عصر خودرو

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه گذاران در آبان ماه

عصر بازار- سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در آبان ماه جاری خبر داد.

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه گذاران در آبان ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی سمات، هادی علی پور با بیان مطلب فوق افزود : بیش از 20 هزار و 800 میلیارد ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

    وی تصریح کرد: زمان سررسید اوراق اجاره شرکت خدمات ارتباطی رایتل، شرکت قائد بصیر، کاشی و سرامیک پرسپولیس و قطارهای مسافری و باری جوپار در آبان ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    علی پور ادامه داد: سود اوراق مشارکت شرکت های لیزینگ رایان سایپا، توسعه خاورمیانه، سیمان کردستان و شهرداری های تهران، سبزوار، مشهد، شیراز و کرج ماه آینده به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

    سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا سمات خاطر نشان کرد: سررسید سود اوراق مرابحه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا و گواهی سپرده بانک رفاه در آبان ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    وی با بیان اینکه هم اکنون در حدود 80 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) دربازار سرمایه منتشر شده است، اظهار داشت : سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

    برچسب ها