عصر خودرو

وزارت صنعت اعلام کرد:

پیشنهاد ایتالیا برای مشارکت در فولاد و آلومینیوم ایران

عصر بازار: در آستانه سفر رئیس جمهور به ایتالیا، دو شرکت بزرگ این کشور پیشنهاد ۴ میلیارد یورویی برای مشارکت در اجرای طرح‌های فولاد و آلومینیوم در ایران را ارایه کردند.

پیشنهاد ایتالیا برای مشارکت در فولاد و آلومینیوم ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، مدیران عامل دو غول بزرگ فولادی و آلومینیوم ایتالیا در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد 4 میلیارد یورویی برای مشارکت در اجرای طرح‌های فولاد و آلومنیوم را ارایه و اعلام کردند که این برنامه در راستای گسترش روابط اقتصادی ایران و ایتالیا محسوب می شود.

    شرکت‌های دانیلی و فاتا در 25 سال اخیر در ایران طرح‌هایی در بخش‌های فولاد و آلومینیوم به صورت ای. پی. سی. اف (طراحی، ‌ تامین و خرید تجهیزات، ‌ اجرا و تامین مالی) به اجرا درآورده اند و اکنون با توجه به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و ایجاد زمینه های بسط روابط اقتصادی با کشورهای دنیا، ‌خواهان سرمایه گذاری در طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایران شده اند.

    با نهایی شدن تفاهمنامه مربوطه، قرار است دو طرف با تاسیس شرکت مشترک، یک طرح 6.5 میلیون تنی تولید گندله سنگ آهن و یک طرح 3 میلیون تنی آهن اسفنجی در ایران به اجرا درآورند. میزان سرمایه گذاری طرف ایتالیایی 60 درصد و ایمیدرو 40 درصد خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها