عصر خودرو

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

مخابرات ایران برای نخستین بار در یک اپراتور خارجی سرمایه گذاری می کند

عصر بازار- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت:امسال برای نخستین بار در یک اپراتور خارجی سرمایه گذاری خواهیم کرد و مخابرات نخستین اپراتور ایرانی خواهد بود که در خارج از کشور به عنوان یک اپراتور تلفن همراه فعالیت خود را تا پایان سال آغاز می کند.

مخابرات ایران برای نخستین بار در یک اپراتور خارجی سرمایه گذاری می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایران اکونومیست؛ برات قنبری روز چهارشنبه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی تله کام 2017 و در جمع خبرنگاران افزود: نتایج مناقصه ای که مخابرات برای در اختیار گرفتن اپراتور تلفن همراه در خارج از کشور در آن شرکت کرده است در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی با اشاره به برنامه های توسعه ای مخابرات مطابق با برنامه تحول ره نگاشت ؛ نوسازی شبکه، رفتن به سمت ip و همگرایی شبکه ثابت و تلفن همراه را از جمله اقدام ها در راستای برنامه های توسعه ای مخابرات عنوان کرد.

    قنبری ادامه داد: هم اکنون از دوره آنالوگ و دیجیتال وارد دوره ip شده ایم و برای زنده ماندن در این فضا نیازمند تغییر و تحول در کل شبکه هستیم.

    رئیس هیات مدیره مخابرات با بیان اینکه سرعت حرکت ارتباطات کشور را مخابرات ایران تعیین می کند، خاطرنشان ساخت:اگر زیرساخت های مخابرات وجود نداشته باشد امکان توسعه و حرکت به سمت تغییر و تحولات فناورانه جهانی نخواهیم داشت.

    قنبری با بیان اینکه برنامه های توسعه مخابرات برگشت پذیر نیست و ما قدم به قدم به پیاده سازی برنامه تحول نزدیک می شویم، ادامه داد: گام نخست در این برنامه یکپارچه سازی بخش ثابت بود که با یکپارچه سازی شرکت های مخابرات استانی انجام شد و تا اردیبهشت سال آینده نیز قدم دوم را که یکپارچه سازی بخش ثابت و سیار خواهد بود در برنامه داریم و در نهایت در پایان برنامه ره نگاشت به یک شرکت پیشرو در خدمات دیجیتالی تبدیل می شویم و حرکت به سمت بین المللی شدن را در برنامه داریم.

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی تله کام2017 از 24تا 27 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران درحال برگزاری است.

    برچسب ها