عصر خودرو

درخشش پالایشی ها در بورس:

رشد ۱۰۸ واحدی شاخص کل بورس

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای شتران، فولاد و شپنا با رشد حدود ۱۰۸ واحدی به ارتفاع ۸۵,۷۶۸ رسید که در این بین نمادهای فارس و رمپنا بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

رشد ۱۰۸ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،علی رغم رشد شاخص کل، امروز نیز شاخص هم وزن با افت 42 واحدی مواجه شد و در ارتفاع 17 هزار و 503 واحد ایستاد.
    روز جاری عرضه اولیه کاوه بیش از 60 میلیارد تومان از نقدینگی بازار را به خود اختصاص داد که باتوجه به ارزش معاملات 161 میلیارد تومانی بازار رقم قابل توجهی است.
    در این روز نماد دفارا شفاف سازی کرد و به گردونه معاملات بازگشت با اینحال امروز کشف قیمت نشد، از طرفی نمادهای فارس، وصنا، دسبحانح و رکیشح متوقف گردیدند.
    در لحظات پایانی بازار امروز با افزایش تقاضا در گروه های پرپتانسیل اما مبهم پالایشگاهی و روانکارها رو به رو بودیم که با توجه به نزدیکی گزارشات شش ماهه از احتمال  تعدیل مثبتهای با اهمیت آنها حکایت دارد، به این ترتیب در گروه پالایشی نمادهای شبریز ،شتران،شسپا و شنفت با صف خرید به کار خود پایان دادند و مابقی نمادهای گروه متعادل و مثبت بودند.
    با اینحال در مجموع رونق خاصی در بازار دیده نمیشود و فعالان بازار به نوسانگیری روی آورده اند، در بازارهای جهانی نیز شاهد رشد قیمت نفت به کانال 58 دلاریبودیم اما در قیمت فلزات اساسی مثل روز قبل در کل اصلاح قیمتی داشتیم.

    برچسب ها