عصر خودرو

در معاملات امروز بازارهای جهانی؛

بازارهای آسیایی درجا زد

عصر بازار- روز چهارشنبه، درحالی‌که سرمایه‌گذاران منطقه توجه خود را به اجلاس حزب چین معطوف کرده‌اند تا متوجه نشانه‌هایی از جهت‌گیری‌های سیاست‌گذاری آینده دومین اقتصاد بزرگ جهان شوند، سهام آسیا درجا زد.

بازارهای آسیایی درجا زد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، روز چهارشنبه، درحالی‌که سرمایه‌گذاران منطقه توجه خود را به اجلاس حزب چین معطوف کرده‌اند تا متوجه نشانه‌هایی از جهت‌گیری‌های سیاست‌گذاری آینده دومین اقتصاد بزرگ جهان شوند، سهام آسیا درجا زد.

    شاخص نیکی ژاپن پس از این که در پایان معاملات روز سه‌شنبه به یازدهمین روز متوالی از رشد خود دست یافت، امروز تا این ساعت از معاملات بدون تغییر است.

    در شبه‌جزیره کره، شاخص کوسپی سودهای اولیه امروز خود که سهام خودروسازی بیشترین محرک آن بود را با ضرهای ناشی از افت شرکت‌های بزرگ تکنولوژی عوض کرد و در کل 0.13 درصد کاهش یافت.

    پایین‌تر از این بازارها، شاخص اس‌اندپی/ای‌اس‌اکس 200 با رشد 1.33 درصدی زیرشاخص خدماتی خود 0.11 درصد افزایش یافت. زیرشاخص ارتباطات رادیویی با کمی افت مواجه شد.

    بازار بزرگ چین با بزرگزاری نوزدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در پکن، پایدار باقی ماند. سهام هانگ‌سنگ هم بدون تغییر بود. شاخص ترکیبی شانگ‌های 0.27 درصد و ترکیبی شن‌زن 0.196 درصد رشد کردند.

    بازارهای سنگاپور و مالزی به علت تعطیلات رسمی، بسته بودند.

    در بازار ارز، شاخص دلار که ارزش این پول سبز را در مقابل سبدی از 6 ارز مهم دیگر بررسی می‌کند، پس از این که در طول شب به رقم بالای 93.729 رسید، امروز در رقم 93.514 ایستاد.

    در بازار فلزات گران‌بها هم طلا به کمترین قیمت خود در یک هفته اخیر دست یافت و در قیمت هر اونس 1282.67 دلار معامله شد.

    برچسب ها