عصر خودرو

رونمایی از نخستین مدل همکاری نهادهای مالی و پولی در بازار سرمایه ایران

عصر بازار: تامین سرمایه امین و بانک توسعه تعاون در راستای فعالیت های مشترک در بازار سرمایه ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند و اولین مدل همکاری مشترک نهادهای مالی و پولی در کشور را رونمایی کردند.

رونمایی از نخستین مدل همکاری نهادهای مالی و پولی در بازار سرمایه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه امین، در پی نشست های مشترک مدیرعامل تامین سرمایه امین و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و بررسی راهکارهای تعامل مشترک، این دو نهاد مهم بازار سرمایه و بازار پول تفاهم نامه  همکاری منعقد کردند.

    بنابر این گزارش این تفاهم نامه در راستای همکاری و تعامل در حوزه های مختلف بازار سرمایه و بهره گیری از توان تخصصی ، نیروی انسانی و توانمندی های متقابل برای توسعه بازار خدمات قابل ارائه به امضای مدیران عامل این دو نهاد رسید.

    دکتر علی سنگینیان با اعلام این خبر در خصوص موارد مورد نظر برای همکاری های مشترک اعلام کرد: همکاری در اجرای پروژه های تامین مالی و انتشار انواع اوراق بهادار، بازاریابی برای خرید اوراق بهادار منتشر شده یا پذیره نویسی شده توسط امین، انجام اقدامات مشترک در خصوص پذیرش ارکان مختلف در تامین مالی اوراق در دست انتشار، استفاده از خدمات تامین سرمایه امین برای انتشار اوراق بهادار معرفی شده از سوی بانک توسعه تعاون، همکاری های مشترک مطالعاتی، آموزشی، اجرایی و ایجاد زمینه های مناسب آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی در حیطه بازار سرمایه و ... از جمله مهترین مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

    به گفته مدیرعامل تامین سرمایه امین این تفاهم نامه در نوع خود اولین مدل همکاری دو نهاد مالی و پولی در بازار سرمایه ایران است و تامین سرمایه امین در نظر دارد به منظور گسترش فعالیت خود در بازار مالی ایران از این مدل همکاری به شکل گسترده تری بویژه برای سرمایه گذاری خارجی استفاده کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها