عصر خودرو

امروز رقم می‌خورد؛

عرضه گندم صادراتی ۶ استان در بورس کالا

عصر بازار- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه میزبان عرضه ۶۰ هزار تن گندم خوراکی استان‌های خراسان شمالی، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی است.

عرضه گندم صادراتی ۶ استان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در جریان معاملات امروز 285 هزار تن گندم نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. علاوه براین، یک هزار و 475 تن شکر و 100 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، 110 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز در تالار صادراتی روی میز فروش می رود. همچنین عرضه 29 هزار و 800 تن قیر و 30 هزار تن گوگرد نیز در تالار صادراتی انجام می شود.

    این گزارش حاکی است، 600 تن مس کاتد، 440 تن سبد میلگرد 32 تا A3-10،  500 تن میلگرد کلاف A3-8 و 6 هزار تن تختال طول کوتاه در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه 90 هزار و 765 تن قیر، مواد شیمیایی، مواد پلیمری و وکیوم باتوم است.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 608 تن ضایعات فلزی، یک هزار تن کنسانتره فسفات و یک هزار و 368 تن نخ پلی استر را تجربه می کند.

    برچسب ها