عصر خودرو

نفت شیل آمریکا در تکاپوی افزایش تولید

عصر بازار- دولت آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت شیل در نوامبر برای یازدهمین ماه متوالی افزایش پیدا می‌کند.

نفت شیل آمریکا در تکاپوی افزایش تولید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش بهره‌وری حفاری اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا 82 هزار بشکه در روز در نوامبر رشد کرده و به 6.12 میلیون بشکه در روز بالغ شود.

    پیش‌بینی می‌شود تولید نفت بیکن داکوتای شمالی 7600 بشکه در روز افزایش یافته و به 1.1 میلیون بشکه در روز برسد که بزرگترین افزایش تولید از مارس سال 2016 خواهد بود. تولید نفت ایگل فورد در تگزاس نیز 2500 بشکه در روز افزایش یافته و به 1.2 میلیون بشکه در روز می‌رسد.

    همچنین پیش‌بینی شده تولید پرمیان با 50 هزار بشکه در روز افزایش، به 2.7 میلیون بشکه در روز برسد که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

    در این بین، پیش‌بینی می‌شود تولید گاز طبیعی آمریکا به 60.9 میلیارد فوت مکعب در روز در نوامبر افزایش خواهد یافت که بیش از 0.8 میلیارد فوت مکعب در روز بالاتر از تولید پیش بینی شده برای اکتبر است و هشتمین افزایش ماهانه متوالی را نشان می‌دهد.

    بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین اعلام کرد تولیدکنندگان در سپتامبر 1208 چاه را حفاری کرده و 1029 حلقه چاه را در حوزه‌های شیل تکمیل کردند و مجموع چاه‌های نیمه حفاری شده 179 حلقه افزایش یافت و به رکورد 7270 حلقه رسید.

    برچسب ها