عصر خودرو

اعلام آمادگی شرکت انگلیسی برای سرمایه‌گذاری ماهانه ۲۰ میلیون یورویی در بخش آب ایران

عصر بازار- مدیر ارشد یک شرکت بریتانیایی گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در بخش آب ایران، ماهانه ۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کند.

اعلام آمادگی شرکت انگلیسی برای سرمایه‌گذاری ماهانه ۲۰ میلیون یورویی در بخش آب ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، "الی جاکمن" (Elli Jackman) مدیر ارشد شرکت پاور اینترپرایس (M_POWER enterprises) بریتانیا در دومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب  با بیان این مطلب که مشارکت شرکت‌های خارجی و داخلی با هدف انتقال تکنولوژی و فناوری سبب رشد روز افزون کمی و کیفی تولیدات ساخت داخل خواهد شد، اظهار داشت: شرکت M_POWER enterprises آمادگی دارد تا در پروژه‌های بخش آب ایران، ماهانه 20 میلیون یورو سرمایه گذاری کند.

    وی که حدود 15 سال است با شرکت‌های ایرانی همکاری دارد، افزود: این قرارداد از طریق "شرکت سالم آب" در ایران در حال نهایی شدن در بخش پروژه‌ها و تولیدات صنعت آب خواهد بود.

    جاکمن با بیان این مطلب که گروه سرمایه گذاری ایتالیایی وابسته به هیچ سازمان دولتی نیست و به صورت مستقل در اقصی نقاط جهان به فعالیت مشغول است، گفت: این شرکت در صورت تضمین بانکی، از پروژه‌های بزرگ به منظور مشارکت و یا سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.

    وی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی با پیش فرض‌های بسیار نامناسب وارد ایران می‌شوند، ولی پس از ورود به ایران نظر آنان کاملاً تغییر می‌کند، افزود: بیشتر خارجیان تصور می‌کنند ایران از وجود تکنولوژی بی بهره است؛ ولی به محض ورود به ایران و برخورد نزدیک با مردم، تولیدات، صنعتگران، جامعه و فناوری‌های جمهوری اسلامی نظرشان عوض می‌شود.

    مدیر ارشد این شرکت بریتانیایی اضافه کرد: اخلاق، منش، رفتار و تکنولوژی جمهوری اسلامی در خاورمیانه نمونه بوده و بسیاری از تولیدات ایرانی با مشابه اروپایی قابل مقایسه است.

    وی افزود: بسیار خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم نظر تمام ساکنان اروپا نیز حداقل با یک‌بار سفر به ایران، نظرشان نسبت به این کشور تغییر کند.

    جاکمن اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها این فضا را ایجاد می‌کنند تا شرکت‌های خارجی و ایرانی از نزدیک با تولیدات هم آشنا شوند و این موضوع سبب شود تا صنعتگران ایرانی ضمن آشنایی با دانش روز جهانی، در افزایش کیفیت کالاهای خود تا سطح برندهای بین المللی بکوشند.

    برچسب ها