عصر خودرو

مددجویان بیشترین شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند

عصر بازار- مددجویان نهادهای حمایتی با سهم ۷۶ درصدی، بالاترین مشارکت را در ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت برای دریافت سود داشته‌اند.

مددجویان بیشترین شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، از تعداد حدود 47 میلیون نفر افراد مجاز برای اعلام شبا بانکی برای دریافت سود سهام عدالت، شمار مشمولانی که تا کنون شبا بانکی خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند حدود 33 میلیون نفر اعلام شده است که در بین آنان، مددجویان نهادهای حمایتی، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی بالاترین میزان مشارکت در اعلام شماره شبا بانکی به سامانه را داشته اند.

    بر اساس این گزارش؛ مددجویان با 76 درصد، روستاییان با 75 درصد و کارگران با 70 درصد در صدر گروه‌های مشمولی هستند که مشارکت بالایی در ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت و داشته اند.

    گفتنی است؛ از اواخر فروردین ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمده است تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود سال مالی 95 شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.

    بر این اساس قرار است تا پایان امسال سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر طی سه مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود.

    بدین منظور مشمولان سهام عدالت برای آگاهی از صورتحساب و نیز اطلاع از میزان بدهی و تسویه آن و همچنین ثبت شماره شبای خود جهت دریافت سود باید به سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها