عصر خودرو

سرپرست وزارت نیرو خبر داد

مذاکره برای جذب ۱۰ میلیارد یورو در صنعت آب و برق

عصر بازار- سرپرست وزارت نیرو با اشاره به اینکه مذاکره برای جذب ۱۰ میلیارد یورو در صنعت آب و برق انجام شده است، گفت: این مذاکره بین شرکت‌های بخش خصوصی ایران و شرکت‌های بخش خصوصی خارجی جریان دارد.

مذاکره برای جذب ۱۰ میلیارد یورو در صنعت آب و برق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،‌ ستار محمودی امروز در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب با تأکید بر اینکه علاوه بر سرمایه‌گذاری خارجی، مذاکره برای ایجاد 8 هزار مگاوات تولید برق آغاز شده است، گفت:‌ منابع برای تولید 2 هزار مگاوات برق از صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار خواهد شد.

    وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 12 هزار مگاوات به تعمیرات رفته است و هر هفته 2 تا 6 هزار مگاوات برای تعمیرات معرفی می‌شود.

    سرپرست وزارت نیرو در پاسخ به این سؤال که چه کسی نامزد اصلی رئیس‌جمهور برای وزارت نیرو است گفت:‌ رضا اردکانیان یکی از نامزدهای رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت نیرو است.

    به گزارش خبرنگار فارس، سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب از امروز با حضور 258 شرکت داخلی و 105 شرکت خارجی در تهران آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه از 20 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی،‌ هندوستان، سوئیس، اطریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک،‌ ایسلند و جمهوری چک حضور دارند.

    برچسب ها