عصر خودرو

روز بدون تغییر در فرابورس

عصر بازار- امروز شاخص فرابورس با حرکت در مدار تغییر صفر واحدی ، چهره‌ای راکد را به نمایش گذاشت.

روز بدون تغییر در فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  در پایان معاملات روز جاری شاخص  فرابورس بدون تغییر در رقم  930.5 واحد ایستاد.
    امروز نماد معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت لاوان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و سرمایه گذاری مس سرچشمه بیشترین تاثیر مثبت جزئی بر آیفکس را داشتند  و در مقابل معاملات منفی در نمادهای معاملاتی فولاد هرمزگان جنوب ، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت شیراز مانع از رشد شاخص این بازار شد. در نهایت نیز شاخص کل فرابورس بدون تغییر نسبت به روز یکشنیه در همان سطح 930 ‌واحدی باقی بماند.
    در این روز نمادهای حآسا، ثعمرا، قاسم، شلیا، بپاس، کرمان و ثپردیس بیشترین رشد قیمت را در میان شرکت‌ها تجربه کردند این در حالی است که  نمادهای زنگان، حخزر، کشرق، خفناور و چکاپا  در بازار عادی فرابورس بیشترین افت را داشتند.
    از سوی دیگر  امروز  بیش از 333 میلیون سهم به ارزش  1,632 میلیارد ریال در بازار فرابورس دادوستد شد و در این میان حآسا توانست بیشترین ارزش معاملات را به  میزان  112 میلیارد ریال خود نسبت دهد. در بازار  امروز از لحاظ حجم معاملات هم حآسا با 73 میلیون در رتبه اول قرار گرفت.
    نمادهای پربیننده امروز فرابورس شامل ولشرق، ریشمک، حآسا، ذوب، سمگا، فولای و اپرداز بود که در این میان حآسا با رشد 4.9 درصدی سبزترین و سمگا با افت 3 درصدی سرخترین بود، ریشمک نیز حوالی 2 درصد افت کرد و مابقی حوالی صفر مثبت قرار گرفتند.

    برچسب ها