عصر خودرو

بانک صادرات ایران دارای کارنامه درخشانی درعرصه فعالیتهای بانکی و اقتصادی است

عصر بازار: ​عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروزه یکی از مشکلات و چالش های که در بازار پول شاهد آن هستیم افزایش فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز است که این امر مشکلات زیادی را برای نظام اقتصادی کشور ایجاد کرده است.

بانک صادرات ایران دارای کارنامه درخشانی درعرصه فعالیتهای بانکی و اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، وی افزود: برای دوری از مشکلات و چالش های ناشات گرفته از عملکرد این گونه موسسات که می تواند تبعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی داشته باشد، لازم است تا نهادهای نظارتی نقش موثرتری را کاهش دامنه فعالیت این گونه موسسات ایفا نمایند.

    سبحانی فر در رابطه به اقدام اخیر بانک صادرات ایران مبنی بر قبول تعهدات موسسه میزان گفت: بانک متبوع یکی از قدیمی ترین و شایسته ترین بانکهای کشور در عرصه اقتصادی است که با اقدام خود توانسته اعتماد را به شبکه بانکی برگرداند.
    نماینده مردم نیشابور اظهار داشت: بانک صادرات ایران می تواند از عدم بی اعتمادی مردم به موسسات و بانکها جلوگیری کند زیرا پشتیبان قوی ودارای کارنامه درخشانی درعرصه فعالیتهای بانکی و اقتصادی است.
    سبحانی فر در ادامه بیان کرد: با واگذاری موسسه میزان به بانک صادرات ایران سپرده گذاران اطمینان بیشتری در خصوص سپرده های خود دارند زیرا مطمئن هستند که این بانک با سابقه درخشان به تعهدات خود در خصوص آنها جامعه عمل خواهد پوشاند.
    وی افزود: با این واگذاری نه تنها در صدد پس گرفتن سپرده ها نخواهند بود بلکه به روند همکاری خود با این بنگاه اقتصادی ادامه می دهند.
    سبحانی فر تصریح کرد: متاسفانه علیرغم مشکلات مشابه دردیگر موسسات همچون موسسه میزان که باعث ایجاد بی اعتمادی در بین مردم نسبت به شبکه های بانکی شده انتظار می رود این بی اعتمادی با عملکرد مثبت بانک صادرات ایران کم رنگ تر  و در نهایت از بین رود که در این رابطه مطمئنا" اقدامات آن بانک راهگشا خواهد بود.
    وی در پایان  در توصیه ای به سپرده گذاران گفت: توصیه من به سپرده گذاران و مردم این است که از سپرده گذاری در این گونه موسسات خوداری و فریب نرخ ها و پیشنهادهای گمراه کننده آنها نشوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها