عصر خودرو

رشد ۱۹۶ واحدی شاخص بورس با حمایت "فولاد" و "فملی"

عصر بازار- در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد و فملی با رشد حدود ۱۹۵ واحدی به ارتفاع ۸۵,۵۹۰ رسید.

رشد ۱۹۶ واحدی شاخص بورس با حمایت "فولاد" و "فملی"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز با شروع مثبت بازارهای جهانی و بخصوص رشد فلز مس، شاهد شروع مثبت و پرتقاضای گروه های فلزی و معدنی بودیم به طوریکه نمادهای کطبس و کمنگنز صف خرید و نمادهای فملی، فولاد، ذوب و فباهنر رشد قیمتی را تجربه کردند در آنسو نماد پرحاشیه و پرنوسان فایرا با فشار عرضه ها و معاملاتی منفی مواجه شد و با 10.29 واحد به همراه رمپنا با 10.27 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس گذاشتند.

    روز جاری گروه آی تی و انفورماتیک پر تقاضا بود به طوریکه نماد رکیش صف خرید شد و مداران با رشد 4.67 درصدی مواجه شد.

    درگروه‌های متعادل شیمیایی و فراورده‌های نفتی نمادهای وپترو، شنفت، شاوان و شپترو با اقبال بیشتری برخوردرار بودند تا جایی که نمادهای شنفت و شپترو صف خرید شدند.

    در گروه دانش محور دارویی که معاملاتی اکثرا کم حجم،متعادل با گرایشی منفی در جریان بود، تشکیل صف خرید نماد دلر و ادامه دادوستدهای منفی اما پرحجم تر نماد تازه وارد ریشمک (نسبت به هم گروهی ها) نمایان‌تر بود.

    در گروه متعادل حمل و نقل که با صف خرید نمادهای حاسا و حپترو روبه رو بود، شاهد افزایش عرضه ها در نماد حاسا پس از رشد حدود 25 درصدی بودیم و نهایتا صف خرید سهم عرضه شد.

    در گروه متعادل خودرویی نیز شاهد صف خرید نمادهای ختراک، خپویش، خفنر، خچرخش و خاهن بودیم.

    در این روز اکثر نمادهای گروه غذایی متعادل و منفی بودند مگر در نمادهای غشاذ و غشهد که صف خرید تشکیل داده بودند  و نمادهای غپاک، غدیس، غشان و غفارس  معاملاتی مثبت  را پشت سر گذاشتند این در حالی اتفاق افتاد که این گروه میزبان عرضه اولیه غپاذر با حجم کوچک بود.

    در پایان معاملات امروز نماد فولاد با 39.4 میلیون حجم و ارزش معاملاتی 8 میلیارد تومان صدرنشین بازار در حجم و ارزش معاملات بود.

    برچسب ها