عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا خبر داد؛

"پرشیا" بورسی می شود

عصر بازار- شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه توسعه میادین نفتی ۲۵مهرماه سال۹۵ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، به‌عنوان پانصد و سیزدهمین شرکت پذیرفته‌شده با نماد «پرشیا» در فهرست شرکت های بازار دوم بورس قرار گرفت.

"پرشیا" بورسی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، محسن رحمتی، مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا به عنوان کارگزار عرضه کننده "پرشیا"  گفت: فعالیت این شرکت در زمینه انجام فعالیت‌های بالادستی و پایین دستی در حوزه نفت و گاز از قبیل اکتشاف، توسعه، تولید، بهره‌برداری میادین نفتی و گازی، احداث پالایشگاه صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، تامین، احداث و ایجاد خط لوله و سایر تجهیزات، انتقال نفت و گاز، تامین و ساخت تجهیزات مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و انجام خدمات مهندسی و طراحی مربوط به فعالیت‌های مذکور، شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌های داخلی و بین‌المللی اعم از بخش دولتی، خصوصی و عمومی است.

    وی با اشاره به اینکه سرمایه شرکت در حال حاضر 2هزارمیلیارد ریال است که 100 درصد آن متعلق به گروه توسعه انرژی تدبیر است، گفت: این شرکت با کسب سود 382 میلیارد و 24 میلیون ریالی، معادل 197 ریال سود برای هر سهم در سال مالی 95 محقق کرد.

    وی افزود: پیش بینی شرکت برای سال­ مالی 96 کسب سود به مبلغ 7هزار میلیارد و 140  میلیون ریال معادل386 ریال به ازای هر سهم است. همچنین این شرکت 52 درصد از شرکت نفت پارس را دارا است.
    از جمله پروژه آتی شرکت می‌توان به پروژه بهره‌برداری از میدان نفتی یاران شمالی و همچنین امضای قرارداد جدید نفتی با مدل IPC با محوریت توسعه میدان مشترک یاران جنوبی، مارون و کوپال به ارزش 2.5 میلیارد دلار بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا اشاره داشت.

    مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا در ادامه افزود: جلسه معارفه این شرکت فردا سه شنبه 25 مهر ماه سال جاری رأس ساعت 14 در سالن سپهر هتل ارم واقع در اتوبان حقانی، تقاطع همت برگزار می­ شود تا این شرکت آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام خود در بازار دوم بورس شود.

    یادآور می شود؛ شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا در تاریخ 31مرداد1384 به صورت شرکت سهامی خاص تحت شماره 252925 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری استان تهران به ثبت رسیده و در حال حاضر از واحدهای تجاری فرعی گروه توسعه انرژی تدبیر (سهامی خاص) از زیرمجموعه های گروه اقتصادی تدبیر است.

    برچسب ها