عصر خودرو

رتبه سرمایه گذاری بیت کوین بیشتر از بانک گلمن ساچ آمریکا است

عصر بازار- بررسی های انجام گرفته از سرمایه گذاری بازار بر روی بیت کوین نشان می دهد که اگر بیت کوین یک شرکت تجاری بود بزرگ تر از بانک «گلمن ساچ» آمریکا و شرکت «میتسوبیشی» بود.

رتبه سرمایه گذاری بیت کوین بیشتر از بانک گلمن ساچ آمریکا است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در تازه ترین بررسی قیمت بیت کوین، نرخ این ارز دیجیتالی، به رکورد 5 هزار و 800 دلار در هر واحد رسید؛ اما ساعتی بعد به 5 هزار و 665 دلار و 81 سنت بازگشت که البته همچنان بعنوان یک رکورد برای آن محسوب می شود.

    بر همین اساس، بررسی های انجام گرفته نشان می دهد که سرمایه گذاری بازار بر روی این ارز دیجیتالی محبوب در حال رسیدن به رقم بی سابقه و حیرت انگیز 97 میلیارد دلار است و اگر بیت کوین یک شرکت بود در میان بزرگ ترین شرکت های جهانی قرار می گرفت.

    با توجه به مجموع سرمایه گذاری های انجام گرفته شده بر روی این ارز، اگر بیت کوین را بخواهیم در فهرست 100 شرکت برتر PWC یا «پرایز واترهاوس اینترپرایز» شرکتی چند ملیتی با مرکزیت لندن  که به ارائه سرویس های وسیعی در حوزه خدمات حسابداری، مالی، تجاری و بیمه ای می پردازد، قرار دهیم، بیت کوین در رتبه هفتادو هفتم قرار می گیرد و از «بایر»، «گلمن ساچ»، «یو پی اس»، «نایک» و «میتسوبیشی» پیشی می گیرد.

    بر همین اساس از زمان معرفی بیت کوین و ورود آن به دنیای ارزهای مجازی قیمت آن بیش از 480 درصد افزایش پیدا کرده است و برخی از سرمایه گذاران بر این باور هستند که بیت کوین به سقف 6 هزار و 500 دلار در هر واحد خواهد رسید.

    گروه دیگری هم معتقدند که بیت کوین به زودی می توند به 10 هزار دلار هم برسد؛ اما یک هشدار است و از آن حباب قیمتی یاد می شود که با ترکیدن آن سرمایه گذاران را می تواند زمین گیر کند.

    برچسب ها