عصر خودرو

رشد ۱۳۱ واحدی شاخص بورس در بازار متعادل امروز

عصر بازار- امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه، شاخص کل بورس تهران با رشد ۱۳۱ واحدی در ارتفاع ۸۵ هزار و ۳۹۵ واحد قرار گرفت.

رشد ۱۳۱ واحدی شاخص بورس در بازار متعادل امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، طی داد و ستدهای روز جاری ارزش معاملات بورس بالغ بر 108 میلیارد تومان شد  و سهامداران بیش از 434 میلیون ورقه سهم و حق تقدم داد و ستد کردند.
    امروز تمامی شاخص های منتخب بورس سبزپوش  و متعادل بودند، به احتمال زیاد بازار برای مدتی در آرامش باقی می ماند و البته به دلیل اینکه هنوز نقدینگی جدیدی وارد بازار نشده شاهد بازاری نوسانی خواهیم بود، اینکه مسیر نوسانات به کدام طرف باشد، به گزارش های شش ماهه شرکت ها بستگی دارد.
    انتظار می رود به دلیل کمبود نقدینگی در بازار، شاهد افزایش تقاضا بیشتر در شرکت های کوچک باشیم به دلیل اینکه شرکت های بزرگ و شاخص ساز برای ادامه حرکت نیاز به محرک جدید و نقدینگی دارند.
    از طرفی در بازار فولاد و مواد شیمیائی شاهد افزایش انواع قیمتهای پلیمر وفولاد و غیره هستیم که این امر میتواند سود بسیاری از شرکتهای بورسی تولید کننده این مواد را با تعدیل خوبی روبرو کند تا پس از آن به شرط کاهش ریسک سیاسی بازار شاهد افزایش تقاضا و بالطبع افزایش قیمت نمادهای این صنایع باشیم.
    همچنان شاهد واکنشهای سیاسی مقامات کشورهای مختلف پس از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در رابطه با برجام هستیم و در روزهای آتی شاهد سفر رئیس جمهور فرانسه پس از 47 سال به درخواست اقای روحانی خواهیم بود، اهمیت این سفر بدلیل وجود قراردادهای صنایع خودروسازی و نفتی بین دوکشور از اهمیت بالائی برخوردار است، ضمن اینکه به زودی شاهد سفر رئیس جمهور روسیه به ایران خوهیم بود.

    برچسب ها