عصر خودرو

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی میدکو در ICT

عصر بازار- رییس کمیته توسعه سازمان و مدیریت هلدینگ میدکو با تشریح سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی این هلدینگ در حوزه ICT، از جهش تولید در سال آینده خبر داد .

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی میدکو در ICT
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، محمدجعفر اکرام جعفری با اشاره به 3 روش ارائه کنترل مالی،کنترل برنامه ریزی و کنترل استراتژی در تمامی هلدینگ ها گفت: این هلدینگ صنعتی در دسته سوم قرار می گیرد و استانداردها بر اساس بخش مرکزی تدوین و ابلاغ می شود.

    این مقام مسئول با اشاره به دارایی 4.5 هزار میلیارد تومانی در بورس و سرمایه گذاری بیش از 12 هزارمیلیارد تومانی روی زمین گفت: رشد و کارایی میدکو مرهون مدیریت ساختاری است. با توجه به وجود شرایط بحرانی و مالی و همچنین تحریم ها و ضعف در بخش مدیریت که حلقه مفقوده مغفول مانده در ایران است، این هلدینگ توانسته 108 هزار شغل مستقیم ایجاد کند که در نوع خود بی سابقه است.

    وی با اشاره به ایجاد 27 انجمن خبرگی فعال در حوزه مدیریت دانش اظهار داشت: در حوزه ICT برای اولین بار در ایران پروژه میدارپی(MIDRP) راه اندازی شده که مجموع سرمایه گذاری در آن بیش از 200 میلیارد تومان است که از این مبلغ،120 میلیارد تومان در حوزه زیر ساخت هزینه شده و تزریق مابقی سرمایه به سایر بخش ها بصورت تدریجی در برنامه سالانه نوشته و انجام می شود.

    اکرام جعفری افزود: این پروژه با همکاری گروه ایرانی فناپ جهت تهیه نرم افزاری برای ایجاد سیستم یکپارچه اطلاعاتی تعریف شده که درمجموعه این سیستم ها،211 فرایند طراحی و مستقر می شود.مدت زمان درنظر گرفته شده برای این پروژه 6 سال است که تا به حال 2.5 سال آن سپری شده است.

    وی با تاکید بر اینکه در پروژه مذکور از شرکت بین المللی پوسکو بعنوان ناظر و تحویل گیرنده کار بهره بردیم،گفت: با توجه به اینکه این شرکت در اکثر کشورها حضور دارد،قابلیت مقایسه با نرم افزارهایی از جمله اوراکن را دارد ودر تحقیقات صورت گرفته 100 درصد نیازها را (خلاف نمونه های خارجی پوشش 80 درصدی)پوشش داده و به تدریج مستقر می شود .

    برچسب ها