عصر خودرو

تاکید ایران و دانمارک بر افزایش همکاری‌های دو جانبه

عصر بازار- انجام اقدامات لازم برای افزایش اعتبارات خط اعتباری بانک دانمارکی برای ایران در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر همکاری‌های توسعه‌ای دانمارک مورد تاکید قرار گرفت.

تاکید ایران و دانمارک بر افزایش همکاری‌های دو جانبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر همکاری های توسعه ای دانمارک، توسعه همکاری های دو جانبه و انجام اقدامات لازم به منظور افزایش اعتبارات خط اعتباری بانک دانمارکی برای جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.

    خانم "تو ئرنائیس"، طی سخنانی در این دیدار که در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی صورت گرفت، با اشاره به سیاست برونگرایی و تعامل با سایر کشورهای دنیا عنوان کرد، با توجه به توانمندی های فنی دانمارک در حوزه های انرژی، محیط زیست و مدیریت منابع آب مسائل زیربنایی توسعه همکاری های اقتصادی به نفع  دو کشور است.

    وزیر همکاری های توسعه ای دانمارک با تاکید بر علاقمندی کشورش برای برای همکاری بین بخش های مختلف دو کشور و با اشاره به تفاهم های انجام شده بین EKF دانمارک و سازمان سرمایه گذاری کشورمان، آن را بستر خوبی برای همکاری بین دو کشور دانست.

    بنا براین گزارش، مسعود کرباسیان نیز طی سخنانی در این دیدار با توجه به جایگاه ایران در منطقه، همکاری های اقتصادی و مالی دو کشور را زمینه ساز همکاری با سایر کشور های منطقه دانست.

    برچسب ها