عصر خودرو

یک مقام مسئول؛

توسعه میادین مشترک غرب کشور شتاب می‎گیرد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از برنامه‎ریزی برای افزایش دکل‎های حفاری در میادین مشترک تحت راهبری شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب و تسریع روند توسعه این میادین خبر داد.

توسعه میادین مشترک غرب کشور شتاب می‎گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، رامین حاتمی در بازدید معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران از مناطق عملیاتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب، به بیان توضیحاتی درباره روند تولید و توسعه در  این شرکت پرداخت و با اشاره به پراکندگی جغرافیایی و حوزه وسیع کاری شرکت نفت مرکزی، گفت: همان‎گونه که با همکاری و همدلی کارکنان در ستاد شرکت‎ها و مناطق عملیاتی، این شرکت در دستیابی به اهداف تولید نفت و گاز در قالب برنامه تولید تکلیفی عملکرد موفقی داشته است، باید در مسیر رفع مشکلات قانونی کارکنان به خصوص کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی گام برداریم.

    محسن پاک‎نژاد، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران هم در این بازدید، با اشاره به توان تولید روزانه 200 هزار بشکه نفت در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب، ظرفیت ایجاد شده را محصول تلاش مدیران و کارکنان این شرکت خواند و افزود: با اجرای برنامه‎های توسعه‎ای، افزایش تولید نفت را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

    وی گفت: اولویت نخست شرکت ملی نفت، برداشت حداکثری و صیانتی از منابع نفت و گاز مشترک است و در مسیر تحقق این خواسته، فرصت‎های سرمایه‎گذاری برای شرکت‎های داخلی و خارجی فراهم است.

    پاک‎نژاد با اشاره به تمایل سرمایه‎گذاران برای توسعه میدان چشمه‎خوش، از برنامه‎ریزی برای رفع مشکلات نیروی انسانی فعال در این منطقه هم خبر داد .

    برچسب ها