عصر خودرو

۶۰ شرکت در سبد شرکتهای سهام عدالت هستند

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی با بیان این که در حال حاضر ۶۰ شرکت در سبد شرکتهای سهام عدالت هستند، گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان سهام متعلق به پرتفوی سهام عدالت وجود دارد که قیمت‌گذاری نشده اند.

۶۰ شرکت در سبد شرکتهای سهام عدالت هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایران آنلاین  ، پوری حسینی با بیان این که در حال حاضر 60 شرکت در سبد شرکتهای سهام عدالت هستند، گفت: از این تعداد 49 شرکت دارای قیمت قطعی هستند که ارزش این شرکتها 27 هزار و 200 میلیارد تومان است در حالی که ارزش بازار آن 55 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

    رییس سازمان خصوصی سازی افزود: از مجموع 60 شرکت حاضر در سبد سهام عدالت، در 10 سال گذشته شرکت‌هایی را کم و شرکت‌هایی به این سبد اضافه شده است که از جمله شرکتهای حذف شده می‌توان به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که شرکتی زیانده به حساب می آمد و در عوض شرکت های سوددهی به آنها اضافه شدند.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 20 هزار میلیارد تومان سهام قیمت‌گذاری نشده متعلق به پرتفوی سهام عدالت وجود دارد که اگر مشمولان از پرداخت ما‌به‌التفاوت اقساط بدهی سهام خود استقبال کنند، پس از محاسبه سهام قیمت گذاری شده، به سراغ آنها می رویم.

    برچسب ها