عصر خودرو

معاون ناشران و اعضا بورس اوراق بهادار خبر داد:

جزییات روش عرضه اولیه یک سهم جدید در بورس تهران

عصر بازار- معاون ناشران و اعضا بورس اوراق بهادار از عرضه سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بورس تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

جزییات روش عرضه اولیه یک سهم جدید در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، روح‌الله حسینی مقدم گفت: ناشر سهام فولاد کاوه جنوب کیش باید گزارش 6 ماهه، پیش‌بینی بر اساس عملکرد  6 ماهه و گزارش تولید و فروش شهریور ماه را تا قبل از روز عرضه بر روی سامانه کدال اطلاع‌رسانی کند تا  در ادامه زمان عرضه سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با توجه به شرایط مناسب بازار و با هماهنگی سهامدارعمده اطلاع رسانی شود.

    معاون ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار به الزام شرکت‌ها مبنی بر عرضه 10 درصدی سهام اشاره کرد و گفت: با وجود این الزام، البته  واحد بازار بورس اوراق بهادار با توجه به  شرایط و کشش بازار درباره میزان عرضه تصمیم قطعی خواهند گرفت.

    حسینی مقدم با بیان اینکه "کاوه" پانصد و هفتمین ناشر پذیرش شده در بورس تهران است، عنوان کرد: این  شرکت  باید  700 میلیون  سهم  خود  را  در بازار عرضه کند.

    به گفته این مقام مسئول و بنا بر اعلام هیات  پذیرش روش عرضه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ثبت سفارش خواهد بود و گزارش قیمت ‌گذاری آن توسط مشاور پذیرش در روز اعلام اطلاعیه عرضه منتشر خواهد شد.

    شرکت فولاد کاوه جنوب کیش یکی از بزرگترین سرمایه گذاری‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه صنایع مادر بوده که از سال 1386 در زمینی به مساحت 170 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع در بندرعباس وارد فاز اجرایی شده است.

    این شرکت با محوریت توسعه پایدار در زمینه تولید آهن اسفنجی و شمش‌های فولادی فعالیت می‌کند. مهم ترین ماموریت این شرکت تولید و عرضه محصولات فولادی منطبق بر نیازهای مشتریان در گستره بازارهای داخلی و منطقه ای، استفاده از آخرین تکنولوژی و فن آوری‌های پیشرفته و حفظ هوشمندی تجاری است و اهدافی همچون  تولید مستمر و پایدار به منظور حضور در جمع سه تولیدکننده برتر کشور در صنعت فولاد و ایجاد واحدهای پایین‌دستی و بالادستی فولاد خام به نحوی که زنجیره کامل تولید فولاد از چرخه معدن تا مقاطع فولادی تحقق یابد را دنبال می‌کند.

    برچسب ها