عصر خودرو

ایران و مائوریتیوس در زمینه بانکرینگ با یکدیگر همکاری می‌کنند

عصر بازار- ایران و مائوریتیوس به دنبال توسعه همکاری ها در زمینه های تجاری و تبادلات اقتصادی و همچنین همکاری در زمینه های فرهنگی، گردشگری و آموزش هستند.

ایران و مائوریتیوس در زمینه بانکرینگ با یکدیگر همکاری می‌کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، ایران و مائوریتیوس به دنبال چشم اندازهای افزایش همکاری ها در زمینه های تجاری و تبادلات اقتصادی و همچنین همکاری در زمینه های فرهنگی، گردشگری و آموزش هستند.

    این موضوعات در جریان دیدار میان سیتاناه لوچمینارایدو، وزیر امور خارجه کشور مائوریتیوس و محمد منیری نیک، سفیر ایران در این کشور مطرح شد.

    وزیر امور خارجه مائوریتیوس در این دیدار اظهار داشت دو شور علاقمند به تقویت همکاری ها در زمینه اقتصادی هستند. توسعه هم افزایی ها بین فعالان بخش های اقتصادی ایران و مائوریتیوس از طریق اتاق های بازرگانی دو کشور به منظور بررسی فرصت های تجاری موضوع بحث مقامات دو کشور بود. در این دیدار همچنین راه های همکاری بیشتر در زمینه های بانکرینگ و انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

    در این دیدار سفیر ایران از عزم کشورش برای توسعه حوزه جدیدی از همکاری ها با قاره آفریقا خبر داد. وی افزود: «مائوریتیوس سکویی برای حضور در قاره آفریقا به شمار می آید و از این رو ما تمایل داریم تبادلات با این جزیره را تقویت کنیم.»

    به گفته وزیر خارجه مائوریتیوس، یک گروه کاری در سطح وزارت خارجه این کشور برای همکاری مشترک با هیئت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده که هدف از آن پیشبرد فعالیت های جدید در بخش های مختلف است.

    برچسب ها