عصر خودرو

در سپتامبر ۲۰۱۷؛

تولید نفت ایران ۹۰۰ بشکه در روز افزایش یافت

عصر بازار- بر اساس آمارهای تهیه شده از منابع ثانویه اوپک، میزان تولید نفت ایران در ماه سپتامبر نسبت به ماه اوت ۹۰۰ بشکه در روز افزایش داشته و به ۳ میلیون و ۸۲۷ هزار بشکه در روز رسیده است.

تولید نفت ایران ۹۰۰ بشکه در روز افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، اوپک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد، قیمت متوسط نفت سنگین ایران در ماه سپتامبر با 7.3 درصد معادل 3 دلار و 57 سنت افزایش نسبت به ماه اوت به 52 دلار و 27 سنت رسید. بدین ترتیب قیمت متوسط نفت ایران در سال 2017 به 49 دلا و 60 سنت رسیده است، در حالی که این رقم در سال 2016 میلادی 37 دلار و 14 سنت بود.

    بر اساس آمارهای تهیه شده از منابع ثانویه اوپک، میزان تولید نفت ایران در ماه سپتامبر نسبت به ماه اوت 900 بشکه در روز افزایش داشته و به 3 میلیون و 827 هزار بشکه در روز رسیده است. این رقم پایین تر از 3 میلیون و 830 هزار بشکه ای است که ایران در ماه جولای تولید کرده بود.

    بر این اساس، مجموع تولید نفت اوپک در ماه سپتامبر با 88 هزار و 500 بشکه افزایش به 32 میلیون و 748 هزار بشکه در روز رسیده است.

    آمارهای ارائه شده از سوی دولت ایران نشان می دهد که میزان تولید نفت این کشور در ماه سپتامبر با 3 هزار بشکه افزایش به 3 میلیون و 848 هزار بشکه در روز رسیده است.

    برچسب ها