عصر خودرو

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید عنوان کرد:

پایان پذیره نویسی دومین صندوق طلایی با استقبال سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی

عصر بازار- صندوق طلای زرافشان امید ایرانیان پذیره نویسی صندوق سرمایه‌ گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان که از ۱۵ مهر ماه به مدت ۵ روز کاری در بورس کالای ایران آغاز شده بود، دیروز در مهلت تعیین شده با موفقیت پایان یافت.

پایان پذیره نویسی دومین صندوق طلایی با استقبال سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  بورس کالای ایران، در همین ارتباط، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید به عنوان موسس، مدیر و بازارگردان صندوق سرمایه‌گذاری زرافشان امید ایرانیان ضمن اعلام خبر پایان دوره پذیره نویسی موفق این صندوق، اظهار کرد: پذیره‌نویسی صندوق مزبور در تاریخ 1396.07.19 با مبلغی حدود 120 میلیارد ریال و مشارکت بیش از 500 سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، به عنوان دومین صندوق سرمایه‌گذاری کالایی قابل معامله مبتنی بر سکه طلا با موفقیت پایان پذیرفت.

    حبیب رضا حدادی افزود: پذیره نویسی صندوق از تاریخ 1396.07.15 لغایت 1396.07.19 از طریق کلیه کارگزاری های عضو بورس کالا با نماد «زر» صورت پذیرفت و مورد استقبال سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی قرار گرفت و پس از طی فرایند اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار، رسماً شروع به فعالیت خواهد نمود.

    وی تأکید کرد: در پایان لازم می‌دانم از همه همکارانمان در شرکت های کارگزاری تشکر نمایم. همچنین از سرمایه‌گذاران بابت اعتماد به شرکت تامین سرمایه امید تشکر نموده و امیدوارم بتوانیم در مجموعه امید روزهای خوشی را به سرمایه‌گذاران نوید دهیم.

    این گزارش می افزاید، پذیره نویسی دومین صندوق طلایی در حالی با موفقیت و در دوره پنج روزه تعیین شده، تکمیل شد که پس از تأیید این دوره و طی مراحل ثبت آن، معاملات ثانویه واحدهای سرمایه گذاری این صندوق در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

    برچسب ها