عصر خودرو

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت:

امضای قرارداد یکپارچه‌سازی میادین یاران شمالی و جنوبی تا ۱۵ آذر

عصر بازار-سیدنورالدین شهنازی زاده از امضای قرارداد یکپارچه‌سازی میدان‌های یاران شمالی و یاران جنوبی تا ۱۵ آذر خبر داد و گفت: این قرارداد بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت صنعت گاز پرشیا امضا می‌شود.

امضای قرارداد یکپارچه‌سازی میادین یاران شمالی و جنوبی تا ۱۵ آذر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، شهنازی زاده در مورد طرح یکپارچه‌سازی میدان‌های نفتی یاران شمالی و یاران جنوبی اظهار کرد: کارهای مقدماتی یکپارچه‌سازی میدان‌های یاران شمالی و یاران جنوبی در حال انجام است. در مرحله مقدماتی مذاکره‌ای در قالب HOA صورت گرفته و بندهایی نوشته شده است.

    وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که بین شرکت متن و شرکت نفت و گاز پرشیا صورت گرفته، قرار است تا 15 آذر سال جاری مقدمات قرارداد یکپارچه‌سازی میدان‌های یاران شمالی و یاران جنوبی فراهم شود و قراردادی بین شرکت ملی نفت و شرکت صنعت نفت و گاز پرشیا منعقد شود تا این میدان به صورت یکپارچه و در قالب قراردادهای جدید نفت توسعه داده شود.

    مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت در ادامه در مورد مذاکره با شرکت‌های خارجی برای توسعه میدان یادآوران توضیح داد: اپراتور توسعه این میدان شرکت صنعت نفت و گاز پرشیا است که این شرکت قرار است از مشارکت یک شرکت سرشناس روسی برای توسعه میدان یاران بهره ببرد.

    شهنازی‌زاده ادامه داد: البته برای انجام مطالعات و مهندسی این میدان از یک مشاور اروپایی استفاده شده است که این مشاور در حال انجام مطالعه است و امیدوارم با MDP که توسط این مشاور ارائه می‌شود، توسعه میدان یاران صورت بگیرد.

    برچسب ها