عصر خودرو

جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد برگزار شد

عصر بازار- جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در استان مازندران برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، جلسه شورای هماهنگی سازمانهای تابعه وزارت اقتصاد با حضور مهدی قدمی، معاون توسعه مدیریت و منابع، هاشمی مشاور وزیر و مدیرکل امور استانها و مدیران کل سازمانهای تابعه وزارتخانه، با هدف هماهنگی و بررسی مشکلات و ارائه راهکار در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران برگزار شد.

    بر اساس این گزارش قدمی با اشاره به برنامه ها و راهبردهای وزارت متبوع، هدف از تشکیل این جلسه را دیدار با همکاران و آشنایی با نقاط قوت و ضعف، شناخت ظرفیت های موجود در دستگاههای وابسته و اتخاذ راهکارهای مناسب و لازم برای رفع موانع و مشکلات عنوان کرد و افزود: تصمیم داریم ضمن بازدید از استان ها با تقویت روحیه همدلی و ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین سازمانهای تابعه وزارت متبوع،  مسیر توسعه و پیشرفت کشور را در حوزه اقتصادی هموار نمائیم.

    وی برنامه ها و فعالیتهای وزارت متبوع را در حوزه های سرمایه گذاری خارجی، اشتغال و تکریم ارباب رجوع جدی دانست و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس محترم جمهور و وزیر اقتصاد، مردم باید آثار برجام و پیشرفت های اقتصادی را به صورت ملموس در زندگی خود احساس نمایند و با توجه به ارتباط نزدیک سرمایه گذاری خارجی با تولید و اشتغال، این دو موضوع را از برنامه ها و اولویت های اصلی وزارتخانه اعلام کردند.

    وی همچنین تکریم ارباب رجوع را موضوعی مهم ذکر کرد و از مدیران و همکاران خواست تا همواره ضمن توجه به این مهم، تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی مورد اهتمام جدی قرار دهند.

    در ادامه جلسه، قاسم پیشه نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف به تشریح شرایط اقتصادی استان و موانع و مشکلات موجود پرداخت.

    شایان ذکر است در این جلسه مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان و معاونین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان پس از معرفی خود، گزارشی از وضعیت و اقدامات صورت گرفته، دستاوردها و مشکلات موجود ارائه دادند.

    برچسب ها