عصر خودرو

معرفی توانمندی های صنعت نفت ایران در نمایشگاه فراساحل انرژی هلند

عصر بازار- وزارت نفت اعلام کرد: نمایندگان صنعت نفت ایران در پاویون اختصاصی خود در نمایشگاه آفشور انرژی هلند، به‌ عنوان بزرگترین رویداد صنعت فراساحل نفت و گاز اروپا، با معرفی فرصتها و توانمندیهای ایران برای جذب سرمایه‎های خارجی تلاش کردند.

معرفی توانمندی های صنعت نفت ایران در نمایشگاه فراساحل انرژی هلند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا،  حضور شرکت‌های مطرح ایرانی همچون شرکت نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره، پایانه های نفتی ایران، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی همچنین شرکت مبین سازه خلیج فارس در هفدهمین نمایشگاه فراساحل انرژی (OEEC 2017) فرصت مناسبی را برای مذاکره شرکت‌های بین‌المللی برای مشارکت در پروژه های نفت و گاز ایران فراهم کرد.

    پاویون ایران در این نمایشگاه میزبان جمع کثیری از بازدید کنندگان این رویداد مهم بود.
    در حاشیه برگزاری همایش و کنفرانس OEEC2017 امسال یک نشست تخصصی با عنوان اکتشاف و تولید (E&P) از سوی جمعی از مدیران صنعت نفت و گاز ایران برگزار شد. معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های ایران به منظور مشارکت با شرکت‌های بین المللی در راستای اجرای پروژه‌های جدید صنعت نفت ایران از اهداف این نشست تخصصی بود.
    این کنفرانس در هفدهمین دوره برگزاری خود رسالت مهمی به منظور همکاری و مشارکت بیشتر فعالان جهانی صنعت فراساحل نفت گاز و انرژی‌های نو در عرصه دریا داشت.
    برگزاری این رویداد جهانی در حوزه فراساحل امسال با حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی فعال در این عرصه همراه بود و بالغ بر 18 شرکت ایرانی در قالب یک هیئت 100 نفره حضور موثری را در کنفرانس و نمایشگاه OEEC2017 رقم زدند.
    نمایندگان شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایرانی نیز در این نشست تخصصی اکتشاف و تولید (E&P) به معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های خود پرداختند.
    براساس این گزارش، OEEC 2017 مهمترین رویداد فراساحلی در قاره اروپا به شمار می‌رود. در این گردهمایی منحصر به فرد مدیران و کارشناسان ارشد صنعت نفت و گاز و توربین‌های بادی فراساحلی و انرژی‌های دریایی حضور داشتند.
    می‌توان این کنفرانس را عاملی دانست که همگام با دگرگونی این صنعت، فرصتی ارزشمند را برای متخصصان حوزه انرژی های فراساحلی فراهم می‌کند تا به گفت‌وگو، بحث، بررسی و یادگیری در باره آینده انرژی بپردازند. در نمایشگاه امسال چالش‌های فنی عملیاتی و تجاری بیش از 750 شرکت بررسی و محصولات و خدمات آنان معرفی شد.
    برگزاری رویدادهای تخصصی معتبر بین المللی به عنوان راهبردی اثر گذار، نقش مهمی در توسعه همکاری‌ها، شناسایی بازارهای جدید و انتقال تجربه‌ها ایفا می‌کند.
    در این راستا صنعت نفت و گاز به عنوان صنعتی نقش آفرین و به تبع آن بخش فراساحل دریایی آن ضرورت مشارکت و همکاری‌های بین المللی را در مسیر توسعه و ارتقا دو چندان کرده است؛ موضوعی که راهبرد دست‌اندرکاران کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فراساحل انرژی هلند را شامل می‌شود.
    بر اساس این گزارش، هفدهمین کنفرانس و نمایشگاه انرژی فراساحلی 18 و 19 مهرماه (10تا 11 اکتبر) در آمستردام هلند برگزار شد.
    هفدهمین نمایشگاه فراساحل انرژی (OEEC 2017) که از روز 10 اکتبر ( سه‌شنبه 18 مهرماه) با حضور 750 شرکت بین‌المللی از 99 کشور جهان با هدف ارائه فرصت‌ها، توانمندی‌ها و انتقال فناوری‌های نو در عرصه فراساحل و انرژی های دریایی آغاز به کار کرده بود، روز چهارشنبه (19 مهرماه) به کار خود پایان داد.

    برچسب ها