عصر خودرو

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی:

قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR نهایی شده است

عصر بازار- مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: تعداد هواپیماهای ATR براساس قرارداد امضا شده با شرکت های سازنده و برنامه ریزی های انجام شده به ۲۰ فروند خواهد رسید.

قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR نهایی شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، فرزانه شرفبابی روز پنجشنبه در نشست با استاندار هرمزگان و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این برنامه تا پایان سال 2018 میلادی محقق شود.

    وی ادامه داد: این هواپیماها در تمام مناطق کشور برای پروازهای استانی و منطقه ای به کار گرفته می شود که این کار از جنوب کشور و شهر بندرعباس با 2 فروند هواپیما آغاز شده است.
    وی اضافه کرد: این هواپیماها، پروازهای منطقه ای مانند بندرعباس به دبی، مسقط و سایر شهرهای حوزه خلیج فارس متناسب با نیاز و تقاضا را هم انجام می دهند.
    مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ابراز داشت: این پروازها برای خدمات رسانی به تمام کشور، ارتقاء خدمات رسانی به مردم، انجام پروازهای بدون تاخیر و با کیفیت برقرار شده است.
    دو فروند هواپیمای ATR دیروز و امروز در فرودگاه بندرعباس بر زمین نشست و با سفر استاندار هرمزگان به بندرلنگه، اولین پرواز درون استانی این هواپیماها برقرار شد.

    برچسب ها